Zakres tematyczny - Theme of the conference

Zakres tematyczny - Theme of the conference

Zakres tematyczny

Zakres tematyczny konferencji porusza zagadnienia związane z zarządzaniem firmami rodzinnymi,
w szczególności obejmuje następujące obszary problemowe:

  • konkurencyjność firm rodzinnych
  • międzynarodowe problemy zarządzania firmą rodzinną
  • znaczenie przedsiębiorczości rodzinnej w gospodarkach krajowych
  • warunki funkcjonowania firm rodzinnych w Polsce i UE
  • dylematy sukcesji w firmie rodzinnej
  • strategie sukcesji i rozwoju firm rodzinnych
  • strategie rozwoju firm rodzinnych
  • zarządzanie biznesem rodzinnym
  • rola biznesu rodzinnego w gospodarce
  • przedsiębiorczość w zarządzaniu przedsiębiorstwem rodzinnym
  • zarządzanie personelem w firmach rodzinnych
  • problemy kadrowe
  • problemy z kulturą organizacyjną firm rodzinnych
  • innowacje i zarządzanie zmianą w firmach rodzinnych
  • źródła finansowania biznesu rodzinnego
  • marketing w przedsiębiorstwach rodzinnych
  • sektor MŚP jako dominujące środowisko funkcjonowania firm rodzinnych

Preferowane są artykuły mające formę prezentacji nowych czy też analizy modyfikowanych rozwiązań
w przedstawionym zakresie, jak również omówienia zastosowanych w praktyce rozwiązań oraz studiów przypadku.


 

Theme of the Conference

The scope of the Conference addresses to the management of family businesses, particularly the following problem areas: 

  • competitiveness of family businesses
  • international issues of family business management
  • the importance of family entrepreneurship in national economies
  • conditions of family businesses functioning in Poland and the EU
  • dilemmas of succession in family businesses
  • managing a family business
  • the role of family enterprises in the economy
  • entrepreneurship in family business management
  • personnel management in family businesses
  • staffing issues
  • issues of organizational culture of family businesses
  • innovation and change management in family businesses
  • sources of financing family businesses
  • marketing in family enterprises
  • SME sector as the dominant environment for family businesses

Preference is given to articles to the form of a presentation of new or an analysis of modified solutions
in the presented scope, as well as a discussion about solutions implemented in practice and case studies.